svētdiena, 2013. gada 3. februāris

LABĀS PRAKSES STANDARTS


TIEK IEVIESTS ĀTRO KREDĪTU LABĀS PRAKSES STANDARTS 

Līdz ar Ekonomikas ministra Daniela Pavļuta uzsākto diskusiju par ātro kredītu nozares papildus regulēšanu, ir sarosījušies arī paši aizdevēji, kas ir apvienojušies Latvijas Nebanku kredītdevēju asociācijā (LNKA), kuru pārstāvēs uzņēmumi, kas veido 80% no ātro kredītu tirgus. Latvijas Nebanku kredītdevēju asociācija nule kā nājusi klajā ar Labās Prakses Standartu, kura mērķis ir uzlabot kreditēšanas praksi, padarot to sociāli atbildīgāku, vienlaikus izglītojot sabiedrību un potenciālos aizņēmējus, kā arī ieviest papildus klientu aizsardzības mehānismus un paredzamus noteikumus.

Kā norāda asociācijas vadītāja Baiba Fromane: "Nebanku kreditēšanas nozare pēdējos gados ir strauji attīstījusies, tādēļ asociācija pozitīvi vērtē ekonomikas ministra iniciatīvu par nepieciešamajiem nozares uzlabojumiem. Viens no priekšlikumiem, kuru mēs ekonomikas ministrijai esam iesnieguši ir vienota parāddevēju reģistra izveide, kas palīdzētu uzlabot kreditēšanas praksi, novēršot iespēju parādos ieslīgušiem cilvēkiem aizņemties atkārtoti."

Turpmāk sociāli atbildīgie aizdevēji savās mājas lapās ievietos asociācijas logotipu un/vai saiti uz asociācijas mājas lapu - tādējādi klienti varēs redzēt, kurš uzņēmums savā darbībā ievēro jaunos standartus.

2664094_rOWghY.jpeg

Pilnu Labās prakses standartu variet lasīt šeit: "http://www.nebankukrediti.lv/standarti/standarti/"

2 komentāri:

  1. Sveiki, mans vārds ir Elizabete McRooney. Es dzīvoju Eiropā un šodien esmu ļoti laimīga sieviete? Es teicu sev, ka jebkura aizdevuma aizdevējs, kas var mainīt manu un manas ģimenes dzīvi, norādīšu ikvienu, kurš meklē viņiem aizdevumu. Tās man deva mani un mana ģimenes laime, man bija nepieciešams aizdevums 250 000,00 eiro. Lai sāktu mana dzīve man tika nodota šim godīgajam un dievbijīgam aizdevuma uzņēmumam, kurš man palīdzēja ar 250 000 eiro naudas aizdevumu, jo viņi patiesībā ir DIEVA, kas baidās no cilvēkiem, kas ir cienījama kreditēšanas firma.

    Esmu ļoti priecīga, ka pagājušajā mēnesī es saņēmu viņu aizdevumu. Ja jums ir nepieciešams aizdevums, un jūs esat 100% pārliecināts par aizdevuma atmaksu, lūdzu, sazinieties ar viņiem, un, lūdzu, pasakiet viņiem, ka Elizabete McRooney uzrunāja jūs viņiem. Sazināties ar e-pastu: {trustfundfinaceservice@gmail.com}

    AtbildētDzēst
  2. patiesi, es vēlos novērtēt LAPO mikrofinansējumu par to, ka viņš man piešķīra aizdevumu 19 000 eiro apmērā, lai rūpētos par savu slimo bērnu. ja jums ir nepieciešams steidzams aizdevums, izvairieties no viltotu aizdevēju krāpšanās un piesakieties, izmantojot reālu aizdevumu kompānijas e -pastu lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst